Den andre ville dricka upp sin själ.

Försökte jag ignorera idiotin som inträffade imorse för att överleva den här dagen? Ja. Fungerade det? Det tror jag faktiskt att det gjorde.
Eftersom Felicia inte var lika dum som jag själv imorse så hann hon till språket. Alltså skulle hon ha lunch och istället för att dra iväg med Viktor och company tvingade hon mig att ta en tidigare buss, vilket jag glatt gick med på! Hon lunchade på Trafiket medans jag kollade på (låter som ett fattigt fetto, men fattig är jag inte! Jag hade käkat innan jag drog). Svenskan var onödig, men den hade vi ändå. När den lektionen var slut så satt jag, Felicia och Julian i ljushallen och väntade på att klockan skulle bli fyra (vilket tog tid!).
17.20 gick jag och Felicia glatt därifrån. Både hon och jag tyckte att det kändes som att det hade gått jättebra, och jag vill verkligen få reda på hur det gick, ASAP. Det är nu jag måste ha något som kallas tålamod, som tyvärr inte är min favoritegenskap. Jag drog iaf hem! Hade massa eyeconact med en snubbe på bussen och satte mig bredvid honom, uhuhu. Mamma kom hem lite senare än mig, och vi drog hem till papi direkt där jag hämtade alla mina grejer, var tvungen att packa ihop allting i två väskor - inte kul. Önskar att jag hade så mycket kläder så att jag skulle kunna dela upp det på ställena, men det har jag inte.
Ikväll har jag bestämt mig för att tvinga R att hjälpa mig med den muntliga uppgiften i engelska. Imorgon ska jag luncha med Felicia, vilket betyder att vi ska göra svenskaläxan tillsammans. Börjar ju 15:15, vilket jag anser är negativt, faktiskt. NU - duscha! Mmmmmmmmmmmh

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahahaha fan vad jag garva :') "jag låter som ett fattigt fetto" hahahahahahaa!

2009-11-03 @ 02:14:50
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Hahahaha, mongo :D

2009-11-03 @ 10:51:29
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0