Dream a little dream of me.

Älskar den låten.
Jag sitter här och ser ut som världens äckligaste knarkare. Förkylningen har blivit värre, men jag har inte ont i hela kroppen längre. Febern kommer och går också, men får hoppas att jag blir frisk till helgen, fan. Jag ska bli det!
Felicia kom hit imorse, på egen risk. Med tanke på att hon har bäst immunförsvar så tror jag inte att jag smittar henne. Nu ligger hon i min säng och snackar om Franz Ferdinand-låtar. Vi diskuterade min sjukdom tidigare idag, b.la, och vi har kommit fram till att Patrik smittade mig. JAG VET DET. För han sa att han tydligen var sjuk förra veckan, that bitch.
Jaja, nu ska vi kolla på trailers och boka biobiljetter.



Kommentarer
Postat av: matti

oh no, swine flu?! ;_; dö inte bara!!!!

2009-11-10 @ 15:08:06
Postat av: S

Ska försöka ._.

2009-11-10 @ 17:00:26
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0