Eller nåt helt annat, som också är privat.

Hur mycket jag än älskar att ha många sovmorgnar, så har det här blivit jobbigt. Idag börjar jag 11.50, vilket betydde att jag gick upp 09.17, vilket betyder att jag gick upp cirkus två timmar tidigare än vad jag gjorde igår. Inatt gick jag och la mig halv ett - förbättring. Men ändå var jag helt död när jag vaknade imorse. När måste jag isf gå och lägga mig om jag börjar åtta imorgon, och därför måste gå upp runt halv sju? Typ tio, om inte tidigare. Kommer jag klara av det? Nej, det är klart jag inte kommer kunna det. Jag blir orolig.
Geografi och matematik idag då! Vi kommer säkert få tillbaks våra läxförhör som vi gjorde i geografi innan lovet, vilket jag ändå inte är jättepepp inför. Efter skolan ska jag och Felli till flempis. Sen ska jag hem och läsa pojken i randig pyjamas, jag har fan inte ens kommit halvvägs i den, och jag ska prata om den på måndag. AHHH, blir bara mer nervös. Screw up, det är jag det.


kissemjauuu


Kommentarer
Postat av: matti

jag saknar skolan :( and you can do it!

2009-11-04 @ 10:40:07
Postat av: S

Haha, man kan ju bara hoppas :(

2009-11-04 @ 18:27:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0