Even though you're next to me I still feel so alone.

Inte bakis! Vaknade för snart två timmar sedan och sen dess så har jag och Felicia suttit bänkade vid datorn, farmat och haft oss. Igår kväll så hade vi (till en början) inga planer, men senare på kvällen hade vi två fester att välja mellan - Nettan i Tyresö och Nemi i Hammarby sjöstad. Eftersom Viktor och company drog med oss till tvärbanan så blev det Hammarby sjöstad för oss flickor! Där var det inte mycket folk, men visst var det kul ändå? Blev kanske lite fööör wasted. En random grej jag kommer ihåg var när jag, Olivia och Felli var inne i badrummet och smetade på oss läppstift - blev riktigt snyggt! Så körde vi sanning & konka!
Vid tvåtiden så gick jag, Felli, Jonte och Alex mot Sickla bro för att ta bussen. 414 gick inte så vi skulle vara tvungna att gå hem från Telegramvägen. På bussen mötte jag Sofie, hennes boyfriend, Emma och en polare till henne :D What are the odds? De klev av innan oss, och när bussen stannade vid Skurustugan så stod 414 och väntade på oss där <3 Tur, eller vadå?
Kom hem, åt mat, drack vatten. Det snurrade i min skalle, men jag lyckades somna efter ett tag. Mmhmhmhm.
Ikväll blir det Uppissalis. Saknar Patrik!

Kommentarer
Postat av: jennie

sounds fetaasnajs faktiskt:D

2009-11-07 @ 11:59:08
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: S

Oohohoru! :D

2009-11-07 @ 13:34:22
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0