Far inte till Stockholm, för du blir aldrig mer densamma.

Jag hostar som ett arsle och min röst är alldeles för sexy momah. Det gör ont i magen när jag hostar (wtf?) och jag har muntlig tenta i engelska idag, kan det bli bättre? Kan den här dagen bli bättre?! Helvetes jävla bajscrap. Hur ska jag klara av det om jag knappt kan prata?
R hjälpte iaf mig med allting igår kväll, vilket jag är sjukt glad över. Hoppas verkligen att det går jättebra, och jag hoppas att ni håller en tumme för mig. Det börjar 15.45, nu är frågan också när det hela slutar. En annan fråga är, kan jag spinna på tisdag om jag mår såhär? Jag funderar på om jag ska stanna hemma från skolan om jag mår såhär, eftersom vi inte har några vanliga lektioner så är det antagligen inte så jättejättefarligt om jag missar matten och HRL-grejen med idrottsläraren.
Ikväll ska jag gå och lägga mig, early.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0