Fotografier tunna som drömmar.

Vaknade 8.27. Skönt att inte behöva stressa till skolan eller så. Pappa jobbar hemma på förmiddagen, och ska med mig till tandläkaren sen, så vi tar tydligen bilen dit - great! Istället för att ta bussen som går 10.22 så tar vi bilen strax efter 11.00 (:
Efter denna härliga vistelse på folktandvården (*rysa*) så ska jag dra mig tillbaks mot Gullmarsplan-hållet och luncha med Felliboy. Sen är det bara svenska kvar på den här dagen (måndagar är ganska chill alltså). I eftermiddag och ikväll blir det massa geografi och historiaplugg. Så måste jag packa ihop alla mina kläder och grejer och dra mig mot mami. Jag saknar min sköna säng och allt annat där borta.
Bloggar antagligen lite mer när jag kommer hem från skolan eller när jag är i Saltis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0