Got to be a joker, he just do what he please.

Jag kom inte hem nu. Jag har pluggat geografi i en timme.
Tidigare var jag och shoppade med Milli i la stada i några timmar. Egentligen skulle jag köpa vanliga tröjor, leggings och så vidare, men så blev det inte. Istället kom jag hem med två klänningar, en tunika, ett par skitsnygga leggings, två linnen och tre par hudfärgade strumpbyxor. Jag kan inte säga att jag känner mig duktig, utan jag kan bara säga att jag själv tycker att det här är oväntat, men jag gillar det! Jag gillar klänningarna och jag gillar att jag överhuvudtaget köpte klänningar (ni som känner mig fattar antagligen vad jag menar. ni som inte känner mig - jag använder sällan klänningar/kjolar, så att jag har blivit bättre när det gäller den fronten är SUPER!). Shoppandet avslutades med en trevlig fika @ Wayne´s med mami. En vardagseftermiddag kan inte bli bättre än som denna, tror jag.



Jag vet att jag köpte ytterliggare en klänning, och den har jag planer på att använda på nyår. Det jag skulle tycka vore roligt är ju ifall jag inte visar någon bild på den, utan att det istället blir en överraskning för er som kommer se mig den kvällen, men även en överraskning för er som förhoppningsvis kommer se alla miljontals bilder på mig (i den) på facebook. Mathilda är den enda som har sett mig i den. Felicia, du ska få se den innan nyår, jag lovar. Ni andra, ni får helt enkelt vänta.

Kommentarer
Postat av: Feeeeellsan

Det hoppas jag VERKLIGEN att jag får!

2009-11-25 @ 21:33:38
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

;D

2009-11-25 @ 21:45:01
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Den är SÅÅÅ pretty! hihihih FREDAG <333

2009-11-26 @ 09:13:13
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0