I put my back against the wall.

Fortfarande bakis? Ja.
Felicia ligger i min säng och klagar, jag sitter här och klagar. Har hostat hela dagen och har jätteont i halsen, men det löser sig säkert.

Klockan 19.05 igår kväll tog vi buss nummer 8 hem till Patrilish där han och Marco mötte oss. Vi chillade hemma hos pojken tills klockan var runt tio eller så, då vi tog bussen hem till Sara. Där var det partey! Inte speciellt socialt folk, men vi överlevde. Träffade folk från Tyresö, vilket var hur tufft som helst :D Vid tretiden drog vi hem pga att Mackeboy mådde lite dåligt. När vi kom till stan så insåg vi att vi hade missat sista bussen hem till Patrik - därför knallade vi till BK istället. Eftersom vi hade missat bussen så betydde det att vi var tvungna att GÅ hem till Patrik sen, från stan. Det tog tid. Men underhållning hade vi gott om! Felicia kollade upp i himmelen och skrattade för sig själv, vilket vi alla skrattade åt.
Vi babes beslagtog Patriks säng medans puttenutt slaggade på soffan (HAN ÄR SÅ SNÄLL). Vaknade klockan 11 imorse av att alla var hur bakfulla som helst. Vad gjorde vi åt det? Felicia drack juice, jag och Putte drack kaffe och Linda drack cola. Hjälpte det? Nej.
När jag och Felli kom hem till mig så gjorde vi köttbullar och makaroner och kollade på Jurassic Park - längesen må jag säga! Nu ska vi kolla på Vem kan slå Filip & Fredrik. Bilder kommer senare ikväll, när Linda loggar in på msn! :D

Kommentarer
Postat av: felicia

TACK FÖR EN GRYYYYM HELG MIN LILLA SNUTTEPULLA! Helgerna med dig blir alltid bäst, fläskklumpen :$ haha, skönaste helgen på länge. Puss på dig! :*

2009-11-08 @ 23:48:40
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Hahahhahahaha :D:D PUSSPUSS, TACK SJÄLV!

Fettklump, fläskklump, tjockklump, heffaklump, klump!

2009-11-08 @ 23:49:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0