I see you lying next to me.

Jag lovade er att berätta vad jag och Felicia gjorde igår eftermiddag, va? Vi var ju i Vällingby, helt crazy, men där var vi för att fixa premiärbiljetter till New Moon. Bra platser blev det, och jag hoppas att salongen där borta också blir fullsmockad! :D Och eftersom kassorna i Vällingby öppnade klockan 17.00 så var vi tvungna att vänta i nästan två timmar. Det ledde till att vi knallade runt på Åhléns och nördade, men att vi sedan satte oss på Wayne´s och avnjöt en varsin chai latte. Jag har verkligen börjat gilla't, it's good.

Torsdag idag - ingen rolig dag i skolan, men av någon anledning så var den det! Kanske var det för att Åke sjöng Shakira på spanskan och att vi satt och försökte översätta allt ur en bok som vi läser till svenska, vilket inte gick speciellt bra.
Efter skolan så åkte jag och Felicia till flempis, blev glada och åkte tillbaks till skolan igen för att sällskapa Olivia litegranna. Det var flummigt och kul! Efter sisådär 30 minuter så följde hon med oss till gullmars, kirrade lite grejer och sedan fortsatte jag och bruttan hem till mig. Vi planerade paddelturen vi ska ha om några veckor (<3) och jag må säga att jag verkligen ser fram emot det hela! Vad gjorde vi annars? Vi sjöng Svanprinsessan och gjorde söta get, hön och spyljud i mitt rum. Vad kan vi dra för slutsats där? Felicia och jag är sjuka i skallen.
Om en timma ringer Puttrik mig, efter det ska jag slagga, som fan. Ska nog måla naglarna nu också! Eller, snart. Imorgon ska vi på partey i Uppsala verkar det som. Vi får se hur det blir, heheheheh


ändring: fest @ Lördag var det visst! Imorgon får jag se vad jag hittar på... ;Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0