I'll reach out my hand to you.

Känner mig som världens nörd som följer Paradise hotel, men det är riktigt bra! Ikväll är det det 4e avsnittet och tyvärr kan jag inte kolla på det då. Av någon anledning så har vi inte fyran och sexan här hemma hos papi, vilket betyder att vi bara har ettan och tvåan, och hur mycket suger inte det? Jag klarar mig med tv6play.
Lunch @ Peking med Sophia, Felicia, Stephanie och Ellie idag! Pannkakstordag = MUMS. Det var riktigt gott, och fan vad vi babblade på om skräckfilmer, skräckupplevelser och klassresor. Den här dagen var bra. Och alla sa grattis, vilket kändes bra, brabrabra, även fast jag inte känner någon skillnad, än. Det enda som sög med den här dagen var spanskan. Då jag, Sophia och några dudes satt och dog.
Om 50 minuter slutar Caroline och när hon kommer hem ska vi kolla på the Ugly Truth!

Och juste, vad händer imorgon? Jo, svinvaccin som gäller. Hoppas allting går bra och att det inte slutar med att jag varken kan gå eller prata. Hamna i koma vill jag inte heller göra. Håll en tumme, är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0