I'm surrounded by your embrace.

Har vi en sömnmätare? Som mäter av hur mycket sömn man behöver? Jag tänkte på det inatt någon gång, när jag vaknade, och inte kunde somna om. Det kanske är så.. att när man har sovit i kanske.. tio timmar, så vaknar man, och kan inte somna om. Så verkar det iaf vara för mig.
Igår sov jag i fjorton timmar, och inatt sov jag i åtta. Det kanske blev lite för mycket? Ifs kunde jag somna om, efter sisådär en timma, men ändå.. Det suger. Bara så ni vet.
Jag provade på att prata nyss. Det gick helt okej. Låter jättehes bara. Men jag ska inte prata på hela dagen, så får jag se hur jag låter när jag kommer hem idag. Hoppashoppashoppas på att bli normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0