It's time for you to see yourself.

Helvetes jävla apskit. Såhär tänkte jag igår kväll: Jag skippar idrotten och börjar 11.20 istället, det blir ju skitbra! Så satte jag klockan på 08.44, bussen skulle gå 10.19 och då skulle jag hinna till spanskan PRECIS. Ja men okej, det verkar ju chill liksom. NÄR VAKNAR JAG? 10.00, av att Julian ringer mig. VAD FAN ÄR DET HÄR? Åh, vad förbannad jag blir på mig själv. Om jag tar nästa buss så blir jag jätteförsenad, vilket gör att det inte ens är värt att komma till españolan. Tack som ini helvete att jag bor på landet, not. Nu har jag en lektion kvar (svenska) som börjar klockan 14.20, är det okej eller? Nej. Sen har jag engelskatentan från klockan 16-19 och jag drömde att jag helt enkelt glömde bort att jag skulle göra det provet. Kan den här dagen börja bättre? Fy helvete vad nervös jag är nu. Och förbannad.
Och i hopp om att må lite bättre så läste jag mitt horoskop för dagen. Hjälpte det? Nej.

Tur
:
Bli inte förvånad om du har otur idag.
Om du däremot har tur med något bör du
betrakta det som en mycket viktig och
speciell händelse.
Fuck off

Kommentarer
Postat av: mattsii

mycket speciell händelse. HOPPAS NÅGOT BRA HÄNDER

2009-11-02 @ 11:53:46
Postat av: S

Det verkar inte som något märkvärdigt hände, direkt....

2009-11-02 @ 18:21:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0