Jag lever imperfekt i presens.

För lite mer än en vecka sedan gjorde jag världens misstag. Som i princip ingen vet, men som jag tänker berätta för er nu, så följer jag Eriks och Calles bloggar (idolernas, ja). En sak jag ofta brukar göra är att kommentera så fort de har uppdaterat, vilket sällan händer när det gäller Calle, men varje dag när det gäller Erik. En gång kommenterade jag även i Toves, men det har inte med saken att göra! Nu är det så att jag tydligen har råkat kryssa i någon ruta varje gång jag har kommenterat, som gör att jag får mail varje gång någon kommenterar det inlägget som jag kommenterat. Om ni är lite smarta och använder huvudet så fattar ni säkert att det händer väldigt ofta, vilket i sin tur leder till att jag får flera tusen mail i minuten. Fick nyss ett mail från "Disqus", som det nu heter, lite komiskt. Frågan är bara.. hur fan tar jag bort detta? Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det funkar. Jag har inte kommenterat i bloggarna på ett ganska bra tag, vilket betyder att det är människor som kommenterar gamla inlägg, vilket gör mig ganska irriterad. Måste jag få över 100 mail varje dag, tills vidare?

En tanke kom nyss upp i min hjärna. Något väldigt.. oklart. Jag drömde en konstig dröm inatt. Det är det enda jag minns.. Att den var konstig. Irriterande att jag inte minns någonting, för isåfall hade jag kunnat skriva precis vad den handlade om här, men det kan jag ju inte göra, tyvärr.
En kär vän till mig däremot.. har drömt något väldigt konstigt två nätter i rad, som jag har fått berättat för mig flera gånger, och som jag har skrattat åt så att nästan tårarna exploderar ut ur mina ögon. Det personen har drömt om tänker jag dock inte skriva ner här.

Kommentarer
Postat av: J

Vad töntig du är, tar Koskelas status på MSN sådär ;)

2009-11-21 @ 18:40:38
Postat av: S

?

?

?

Och vem är.. va?

2009-11-21 @ 22:48:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0