Just like the ones I used to know.

Nu spelas det jullåtar ur mina dåliga laptop-högtalare, men jag gillar det! Även om jag och Caroline skulle springa runt och sjunga med våra falska röster så skulle jag gilla det ändå. Det enda som saknas nu är lite snö, och lite kyla, men det verkar som att svininfluensan kommer bryta ut extremt ifall det blir kallare klimat här i Svearike.
Idag var spanskalektionen inställd. Det som var irriterande med det var att jag och Felicia satt och spelade Winterbells i lite mer än en timma, när vi egentligen kunde ha dragit hem till mig, men vi klarade oss! Hann hem till mig, hann äta och hann se lite mindre än halva the Dark Knight - bättre än ingenting! Så hade vi bara svenska kvar när vi kom tillbaks till skolan, vilket jag ansåg vara helt okej. Det var då vi tre brudar satt och asgarvade åt en del videoklipp på youtube. Tur att inte Katarina märkte något, eller att hon inte blev sur iaf. Tom och Julian verkade inte tycka att det var kul när vi satt bakom dem och asgarvade, men det struntade vi i.
Snart ska jag hoppa in i duschen, sen blir det middag, plugg och cam som gäller! Inte samtidigt, men efter varandra (ni fattar). Måste fan lägga mig i tid ikväll. Höll på att somna idag pga lite sömn (6 timmar) så, nej, det funkar inte. Har bara historia i 2 timmar imorgon, efter det slutar jag! Då bär det av hem till Garlic där jag och Mathilda ska göra what we do best - dricka te och snacka skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0