När alla sitter bakom lås.

Jag fascineras av dofter.. Alla olika sorter. Och jag har en hel del favoriter. Bl.a doften av regn, barrskog, vår och höst. Om jag skulle kunna fånga de här dofterna och förvara de i små flaskor, burkar eller lådor, då skulle jag göra det. Jag skulle göra det.

Vet inte riktigt var det där kom ifrån, men när jag satt på bussen till Gullmarsplan imorse så kunde jag inte få bort meningen från min skalle - "Jag fascineras av dofter..", och jag har tänkt på det, från och till, hela den här dagen.
För ett tag sedan kom jag hem från Vällingby. Felicia och jag hade varit där för att höra Calle och Erik från Idol sjunga. Ja, vi hörde dem sjunga, men vi fick inte höra deras låtar, som de hade valt att spela in på själva idolskivan. Vilket vi blev förbannade över, men som tur var fick vi iaf se dem, och höra alla andra idolerna sjunga. Jag diggade allt, förutom alla 12åriga fjortisar som skrek. När Calle och Erik kom ut på scenen förstod jag ifs hur de kände, iaf en bråkdel av det.

Kommentarer
Postat av: elliiiiiee

OMG!!! and you didn't tell me ?:O dissapointed on yooouuuuuuuuuuuuuu!:'(

2009-11-18 @ 22:59:30
URL: http://www.elliesh.devote.se
Postat av: S

Hahahahahaa, hade du velat följa med ellääääääh? :D

2009-11-19 @ 06:24:48
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0