No one's gonna love you more than I do.



Felicia har introducerat mig för Band of Horses, thank you very much!
Har precis målat naglarna röda och ska snart gå och göra mig en macka och en kopp te. Blev ingen middag för mig, klantarsle som jag är. Men jag var inte hungrig, och när jag inte är hungrig så tycker jag bara att det är onödigt att trycka i mig massa mat. Jag hoppas också att teet hjälper min bajsiga hals - ja, jag har ont i halsen. Både jag och Felicia börjar bli shuuuka, vilket jag absolut inte vill bli. Men jag känner på mig att.. någon dag kommer det, anytime now. Förra året då jag inte hade varit sjuk på länge så släppte det inte förrän efter tio veckor (yes, jag räknade veckorna) och jag hoppas inte att det händer i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0