So I ask myself - Is this ever gonna end?

Svar: Det verkar inte som det.
Pappa took me till vårdcentralen tidigt imorse. Eller, vid kvart i elva hade jag tid hos en snygg läkare vid namn Håkan. He he he. Hjärta och lungor funkade great, men mina såna där halskörtlar var svullna, inte irriterande, men svullna. Han sa att han hade haft något liknande förra veckan och det enda som funkar mot det är att vila. Inte prata, och bara ta det lugnt. Dricka te, och ta det lugnt. Ta det lugnt.
Kollade klart på the Dark Knight med papi nyss, den var jättebra (som alltid) och han den där pappan jobbar hemifrån. Nu har han något möte via telefon. Hörde honom nämna Frankrike och Spanien - kanske skall utomlands soon? Hoppas inte
Dricker en kopp vaniljte och ska snart plugga matematik. Prov på onsdag och jag måste vara där. Jag måste vara frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0