Some are weak and some are strong.

Überhostande Sofia är hemma! Min hals har verkligen inte mått bra sen igår morse. Jag hostar konstant, vilket gör att jag har skitont, hela tiden. När jag tar djupa andetag gör det också ont, så det kan jag inte göra längre. När jag skrattar lider jag med.
Men vad har annars hänt idag? Spanska! Jag och Dennis satt och snackade om skitonödiga saker och struntade i att läsa våra böcker - goooodie. Lunchen tillbringades med Åki och Felli på donkelicious i Globen (om vi fortsätter äta såhär kommer vi börja rulla till skolan!) och vi passade dessutom på att hälsa på Linda som praktiserade på Bikbok <: Svenska hade vi också, det var skittråkigt. Vi pratade om sinnen, vad som gör oss glada om man enbart tänker kring sinnescirkeln. Det blir säkert intressantare med tiden.....
Engelskatenta idag? Yes. Muntlig? Yes. Gick det bra? KLART SOM FAN ATT DET GJORDE. Eller, det kändes som så iaf. Jag, Julian och Felicia var tydligen dem enda som kunde idag, vilket underlättade en del. Jag var lite nervös till en början, men sedan flöt det på. Var helt amazed av lärarens engelska också!
Imorgon ska jag stanna hemma från skolan, tror jag. Ska se till att bli frisk, och att stanna hemma på en tisdag känns bäst. Felicia kanske hälsar på också, we will see. PÅ LÖRDAG KOMMER PATRIK HIT! Hehuhuih.


Bra låt som min svenskalärare spelade upp idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0