Step a little closer to me.

Igår var det släktmiddag hemma hos mammas kusin i Älta, där vi åt hur mycket som helst (olagligt god mat), skrattade hur mycket som helst och hade det allmänt jättetrevligt (: Fick presenter av mormor och så. Kompisar har sagt att det är tråkigt att jag inte har fått något från mamma och pappa än, men jag säger tvärtom! Att få vänta längre känns mycket mer spännande (den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller?). Pappa kanske halvråkade avslöja en present :$, men vi får se!
Om några timmar så ska jag göra mig i ordning för att träffa Mathilda i tyresö centrum, fika och ha det allmänt mys. Var sjukt länge sedan, vilket känns weird, men det skall ändras på! Tills dess är frågan om jag ska plugga eller om jag ska skjuta fram det till nästa vecka? Ska snacka med pappa om det när jag orkar lyfta på röven och gå ut ur mitt rum. En viss person ligger och andas tungt i min säng också, denne måste man väcka.


juste, förresten, jag kommer inte kunna träna idag pga bajsvaccinet. Det suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0