The world is such a wonderful place.

Hade vi kul igår? Ja.
Jag och Felicia fikade på café 60 med små, söta vänner. Chai latten där var helt okej-god, och det var jättemycket folk där. Egentligen skulle vi på bio, men allting screwade upp sig. Det var inte bara mitt fel, inte bara Patriks fel heller. Det var bådas fel, tycker jag.
Tunnelbaneluffning blev det, till Skarpnäck och tillbaks! Hejdå till pluttarna. Groggvirkeinhandling hos Lasse på pressbyrån. Jaa, sen bar det av hem till mig igen! Vi fick besök lite senare inpå kvällen av några bekanta prickar. Vad gjorde vi? Spelade tecken, blev ägda, spelade poker, tyckte det var tråkigt, dödade en geting, slickade på flugsmällare (ja, jag och Felicia är störda), gjorde grudge-ljud, satt i den underbara soffan och diskuterade en tavla. Sovdags? Vid 5-6tiden. Det var dags att gå upp vid 11tiden pga att våra gäster var tvungna att åka hem då. Men var det kul? Ja.
Tack till sötnosarna för en härlig, slapp kväll/natt!

Nu ska jag och Felicia kolla på film och dö lite. Min röst är helt GONE. Det är inte okej. Hoppas jag blir bättre imorgon.
Och förresten. R ska tvinga mig att skype:a med honom när jag kan prata. Pretty nervous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0