Through it all.

The Ugly Truth med Caroline och Christofer (: Fan vad jag älskar den filmen... lika bra andra gången jag ser den!
Många har ringt, många har smsat. Ett tack till er alla! Det som gjorde mig ganska förvånad var att Christofers buddie vid namn Charlie spelade upp "Ja må hon leva!" för mig, via telefon! Synd att han inte vågade sjunga, för det hade säkert låtit ännu bättre!
Snart ska jag sova (fan vad det ska bli skönt), men först, snart, ska vi fika! Lena jobbar sent ikväll, så hon missar det, vilket kanske är lite synd, men det är därför vi har helgen! Och imorgon.. jo, vad händer då? NEW MOON-PREMIÄREN! Helvete vad jag längtar. Såg trailern nyss och shit, vad jag ryste. Får se om jag kommer ut som världens crybaby imorgon kväll, eller inte. Det är den stora frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0