Uppdatering på g!

HERE I AM! Förlåt för dålig uppdatering idag, om jag ska vara ärlig så har jag verkligen inte orkat det.
Nu sitter jag och pratar i tele med Felicia, hostar henne i örat och sånt där. Vi pratar om lite allt möjligt (bl.a lördag). Jag är lite ledsen över att jag inte kan följa med hem till Linda imorgon. När mamma kom hem så var det enda hon sa "Du stannar hemma imorgon också!" och sen var det bara för mig att acceptera det hon sa, vilket ifs kändes jätteskönt. På måndag kommer jag ha världens ångest däremot! Men på lördag, då jävlar, DÅ JÄVLAR ÄR JAG FRISK! Eller, då mår jag iaf mycket bättre. Och då blir det Paranormal med Felli, Pattiboy och Marcelish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0