What if there was no time?

Det har hänt! Sofia Sandwall är besatt av themelåten till Winterbells. Jag lyssnar på den, även fast jag inte spelar. Den är så lugn och perfekt på morgonen, och jag lovar att jag skulle kunna ersätta min sliiiplista på spotify till enbart den här låten lite då och då. Det skulle jag kunna göra, och det ska jag pröva någon gång, när jag kommer till min mami nästa vecka.
Vad blev det till frukost idag? Jag och Caroline var sugna på smörgåstårta, och eftersom jag hade fått med mig rester från i lördags så var det bara för oss att äta! Fan vad gott det var, och shit vad mätt jag är. Det roliga är att det finns mer än dubbelt så mycket kvar av det vi åt, och vi måste äta upp allting idag, så det inte börjar smaka äckelpäckel, men det har vi ingenting emot! Efter skolan, då jäääääävlar!
Inte var jag pepp när jag vaknade. Att jag ska gå på idrotten även fast jag inte ens ska vara med är inte nice alls, och att jag sen har rast i typ en timma och 45 minuter gör inte saken bättre heller. Annars har vi ingen jobbig dag! Imorgon har jag historia från 10.15-12.15 och på onsdag börjar jag 14.20. Efter det börjar helvetet för den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0