When you get what you want, but not what you need.

Ska man ta kontakt, eller vänta på att denne person ska ta kontakt med en själv?
Även fast jag gillar att förklara mina tankar i skrift så är det ingenting som jag vill göra nu. Jag har inte ersatt dig, jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, jag skulle aldrig göra det. Både du och jag har prioriterat annorlunda den senaste tiden. Både du och jag. Behöver det betyda att det här är slutet? Eller betyder det att vi måste ändra tillbaks allt, på något sätt?
Det har kommit ögonblick då jag insett att jag ibland inte känner igen dig längre, och det har säkert hänt för dig med. Allt det skrämmer mig, för så här ska det väl inte vara? This wasn't what I wanted, this wasn't what I thought was going to happen, och jag hoppas att du känner detsamma. Annars vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: elliiiie

Men lilla Sofia då!

Hoppas de löser sej! <3

2009-11-17 @ 18:47:48
URL: http://www.elliesh.devote.se
Postat av: S

:) <3

2009-11-17 @ 20:50:29
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0