You will forget about me when I'm on the plane.

När det gäller att gå och lägga sig tidigt på skolkvällar så måste jag skärpa mig. Det enda problemet är att det är så jävla svårt med tanke på att jag börjat sent alla dagarna den här veckan, typ. Igår.. ja, då började jag ju egentligen 11.20, idag 15.15 och imorgon klockan 11.50. På tisdag börjar jag ifs 8.00 så jag antar att jag kommer dö en hel del.
Ringde Felicia igår och pratade med henne till klockan halv tre (typ) och det var efter det samtalet som jag gick och la mig. Sov till 10.44 (SKÖNT!) och ska snart börja göra mig i ordning. Tydligen måste jag möta mamma i Slussen också, lämna lite grejer till henne som hon glömde när hon åkte imorse.
Lunch på Tacobar och sen blir det lektion i en timma. Vad fan ska jag göra efter det? Åka hem? Jag får se hur jag gör.. Borde ifs börja med den muntliga delen i engelska. Fan vad nervös jag är inför det. Måste läsa klart boken också, som jag ALDRIG orkar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0