Your eyes are pale blue.

När jag spelar Winterbells kan jag inte lyssna på något annat än den låten, vilket gör att jag inte har några bra rubriker på blogginläggen, eftersom jag alltid sjunger på den där låtfan, men det löser sig.
Historia i två timmar idag då! Grupparbete som gäller. Får väl se om våra gruppmedlemmar är där, vilket jag doubtar på, men hoppaasss. 10.15-12.15 är nice! Efter skolan blir det ju Mathilda-time för min del. Måste hem och plugga senare på eftermiddagen också, NOT looking forward to it.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag pluggar innan vår time :D Hihi! har inte pluggat på typ 10 dagar... SKITDÅLIGT! Måste rappa nu. Ska bara kolla några bloggar.... hiih

2009-11-24 @ 09:23:43
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0