You're gonna find someone new.

I really hope you do.
Cause I looooooooooooove you!

Calle och Mariette körde på en bra version av den förra fredagen, tycker jag (: Läste runt lite i Sophias blogg och hon hade lagt in den låten. Det är klart man börjar sjunga på den själv.
Jajustja, vem fyller år idag va? Inte kan det.. nej men.. kan det vara..? Är det... Jodå! Det är jag :D 17! Fan, känns lite nu, när det liksom har hänt. Känner inte någon direkt skillnad heller, men det spelar ingen roll! Bara ett år kvar, sen smäller det! Inte vet jag heller vad det är som smäller, men då vet jag, DÅ VET JAG att det kommer kännas annorlunda, sådetså. Hihihi. Måste också säga Grattis till min alldeles egna Mikkhoe som fyller 18 idag :D:D:D
Matte, historia/samhälle, spanska. Ingen rolig dag inte. Men pannkaksdag äre ju allt!

Kommentarer
Postat av: M

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKLING! <3<<<<<3 LYCKA TILL MED ALLT DU ÖNSKAR DIG! PUSS

2009-11-19 @ 08:08:20
Postat av: M

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKLING <3<<<<<<<3 OCH LYCKA TILL MED ALLT DU ÖNSKAR DIG I LIVET PUSS!

2009-11-19 @ 08:11:18
Postat av: Mathilda

Jättegrattis! :) Tänkte att vi kan ta en fika i helgen/ nästa vecka så får du dina presenter då också hihi. Puss

2009-11-19 @ 15:25:04
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Daniboy

Grattis Sofia! :)

2009-11-19 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0