Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd.

Inatt drömde jag om zombies och äcklig skolmat, vad är det för kombi på en dröm liks? Jag hatar att jag alltid drömmer om zombies, kan min hjärna sluta vara så besatt av att skrämma mig? När jag låg där i min säng i mörkret så tänkte jag -"Ska jag verkligen se Zombieland?" och nu har jag svaret på den frågan - -"Klart som fan att jag ska!" Cp att jag ens tänkte något annat.
Samhällskunskapsprov idag. Ingenting annat som var kul. Att plugga på spanskan var hur onödigt som helst eftersom det enda vi skulle göra var att prata om hur det gick på våran spanskauppsats som vi gjorde för tre/fyra veckor sedan. Fick G+ på det, och på historiaprovet fick jag G/VG. Ganska bra faktiskt, för att vara mina första betyg på något den här terminen i ettan.
Ikväll blir det lite(!) geografiplugg. Så ska jag duscha, slappa och bara ta det lugnt. Imorgon är det fredag. Då ska jag med till Flempis, tror jag. Blir det idolkväll, eller blir det inte det?

Kommentarer
Postat av: mattsi

idolidol! du är välkommen här annars :)

2009-10-22 @ 17:12:38
Postat av: S

Får jag? (:

2009-10-22 @ 18:01:32
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0