Change of plan(eeeee)s.

Blev lite struligt igår. Egentligen skulle vi åkt till Hälsingland tidigt i eftermiddag men pga det som hände yesterday night så åker vi senare, ikväll någon gång. Alltså jag, pappa och Caroline. Middag på Rosa Pantern i Vannsätter hoppas vi på också! Den andra ändringen är att jag dessutom åker hem på lördag och slaggar hemma hos mami den kvällen. Därför undrar jag om det finns någon som vill komma hem till mig och bara chilla järnet? (Mathilda?)
Så idag blir det packa, packa och packa som gäller.

Kommentarer
Postat av: mathilda

i'm intreaged.. jobbar ju, men börjar sent så det ska säkert funka. puss

2009-10-27 @ 15:18:13
Postat av: S

Vore jättemys :)

Vi får smsas! Pussss

2009-10-27 @ 15:19:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0