Den som söker ska få sin belöning.

Veronica Maggio har blivit ganska poppis här hemma, hos mig, i strand. Jag är inte ensam om att tycka om (nästan) enbart svensk musik, va? Att folk ens kan tycka att det är dåligt... *syfta på vissa speciella peeps*
Om 10 min drar jag till bussen som går 07.18, jättemys. Har samhällskunskapsprov idag, men jag klagar inte, för jag har pluggat! :D Efter skolan ska jag dra till centralen, hittegodsavdelningen.. he he he, sen får vi se om jag orkar dra till Hörnet och kirra klipptid i helgen. Det orkar jag, väl? Farmor och farfar ska tydligen hem till oss idag, de kommer om en timme (typ) och ska "ta hand om" huset när elektrikern springer runt här.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0