Det här blogginlägget får heta "Marco Löwenborg"!

Jackass och randomsnack med Marco klockan 23:37 på en söndag kväll kan vara ganska underhållande! Även om det är så att jag egentligen borde sova för att jag tyvärr måste gå upp klockan 06:17 imorgon, men jag antar att jag skiter i det just nu.
Idag har jag no life:at - kollat på Corpse Bride, varit fet och bara varit inomhus. Jag ville ut och springa (i promise), men det regnade och nej, jag gillar inte att vara ute i regn at all, så varför skulle jag gillat att springa i regn? Om det inte regnar imorgon så vet ni vad jag kommer ha för mig på kvällskvisten. Något annat jag ska göra imorgon är att gå i skolan (ganska obvious) och så kanske jag ska träffa Lina och Sara. Var hundra år sedan och jag saknar dem som ini bajskorven.
Nu ska Marco fortsätta med att underhålla mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: bengt

den där marco verkar vara väldigt snygg och typ bäst på allt. (:



men sluta fjolla dig det är bara lita vatten:P ha

2009-10-05 @ 00:13:33
Postat av: S

Bengt: Den där Marco må vara snygg, men bäst är han inte!



Vatten suger. Blääääääää.

2009-10-05 @ 00:16:13
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Låter fan som en mysig dag hörredu. SAAKNAR DIG :(:(

2009-10-05 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0