Dom jävlarna tog oss en efter en.

Patrik, jag vet att du ville att jag skulle skriva ett inlägg om dig nu. Men det är så att jag inte har någon ful bild på dig, vilket betyder att det inte blir ett inlägg om dig förrän jag fått en.
Igår! Astrevlig eftermiddag som tillbringades med mami, Mathilda och Carina på Jensens (: 3rätters gjorde att alla fyra blev hur mätta som helst - great! Verkade som att våra mammor klickade direkt - senare kom vi fram till att båda är fiskar också. Det känns skönt. Ser fram emot julshoppingen i December! (och på tal om saker att se fram emot så ser jag fram emot brevet jag kommer få från posten...)
07:12 så drar jag till bussen. Fredagar suger, men jag ska försöka få det här att fungera. What do you say about that?
♥ PUSS

Kommentarer
Postat av: den långsamme

Jag ska blogga, CHILLA! Astrevligt igår, är fortfarande mätt. Puss!

2009-10-16 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0