En nolla i mängden, försumbar och svag.

Igår träffade jag min alldeles egna bonde, vi körde vattenfall, jag har aldrig, vi slog varandra, high five:ade oerhört mycket, frös sönder utanför Malins "skjul", jag och Måns åkte hem till honom, vi hade deeptalk till fem på morgonen, vi sov, jag drog till bussen och åkte hem. Blir en kort sammanfattning av kvällen eftersom jag inte orkar skriva ett jättelångt inlägg nu. Hade det iaf jättetrevligt och det var jättekul att träffa Puttrik (:
Kom hem vid tolvtiden och försökte mig på lite samhällsplugg i någon timma. Bestämde mig sedan för att vila lite - sov i två timmar (hur skönt som helst). Tror jag är klar med själva uppsatsen, ska nog finslipas lite om några timmar och sen ska jag plugga på till svenskadebatten vi ska ha imorgon.
Jag har inte heller berättat att byggrabbarna tog bort min garderob igår - MYCKET SPACE I MITT RUM! Det är fan bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Det enda negativa med detta är att de måste lägga om golvet för de som byggt huset hade inte lagt parkett över hela, dumskallar. Men vi får se hur de löser allt det där. Bara jag har 100% golv så blir jag glad.
Ikväll ska jag ringa både Putte och Milkan. It'll be naz. Nu blire önskelistskrivning! Poz

Kommentarer
Postat av: mattsie

jag älskar dig så mycket plutt vad du är fin jag saknar dig snutteglutt du är duktig pusspusspuss

2009-10-18 @ 22:00:58
Postat av: S

:ooooooo

haha pusspuss :*

2009-10-19 @ 07:17:50
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0