I can't sleep through the pain.

Fredag: Planerna på att ha chillkrök hemma hos Mathilda sket sig. Istället spelade jag, Carina och Mathilda vadspeletnuhette, åt tacos, glass och kollade på idol. För första gången i mitt liv kollade jag på det, och gillade vad jag såg. Somnade jättetidigt, vilket var hur skönt som helst.
Lördag: Vaknade vid tolv, gick upp, köpte plättar/kebab, gick hem och kollade på What happens in Vegas.. Hur bra film som helst! Fan vad jag skrattade. Efter en del om och men gjorde vi oss i ordning och åkte hem till min mami i Saltsjö Boo. Försökte ragga fest men efter många försök så såg det ut som så att Mathilda skulle till the Bridge och att jag skulle till Uppsala. Här började det faila. Putte somnade (dissade omedvetet alltså). Jag lyckades få Sandra och Lina till stan, var med dem, de dissade (men de var tvungna), jag träffade en sur Mathilda, vi åkte till Haninge, där folk dissade ännu mer. Här började jag bli jävligt arg. Vi missade bussen, åkte pendel till Sthlm södra, sprang till Slussen, till min buss. Jag hann med den och åkte hem till mamma istället, Mathilda åkte hem till sig. Hade trevligt telefonsnack med Putte i cirkus 30 minuter, sen somnade jag.
Söndag: Jag har vaknat, insett att jag är bakis (what the fuck?), tagit mig ett glas juice och fixat på Farmville och Happy Aquarium. Borde börja städa snart, packa och sen, ikväll så drar jag till pappa. Saknar honom.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: matti

Mitt lilla mongobarn <3 tack för en mysig helg beby

2009-10-11 @ 22:17:48
Postat av: S

Haha, detsamma <3

2009-10-11 @ 22:18:28
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0