Jag förlåter dig för allt om du har nåt att bekänna.

Ny lista på spotify: Höst 09. Känns som att det har blivit lite för många låtar på de andra listorna, så nytt blir bra.
Spinningpasset med Carro gick jättebra! Erik hade skitbra låtar och både jag och Caroline blev jätteförvånade när sista låten var slut - vi ville cykla mer! Ska köra på ett 75minuters pass nu på söndag, blir säkert perf.
I skolan idag så hade vi geografi. Satt i basgrupperna och gjorde egna plattgränser - kontinent/ocean-kollision blev det för oss och jag blev jättestolt över vårat arbete! Oerhört kreativt, faktiskt.
Men nu ska jag duscha och sen blir det massvis med plugg! Egentligen skulle jag slaggat hos Felli ikväll, men allting blev jättestressigt och förvirrande. Förlåt snuttis. I owe you bigtime.

Kommentarer
Postat av: Felicia

You owe me BIG time!!

2009-10-20 @ 22:18:13
Postat av: S

:*:*

2009-10-21 @ 10:03:16
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0