Jag letar efter tecken i alla tidningar som säger mig -"Kom hem."

Nej, jag har inte letat efter tecken i tidningar, men hemma är jag i alla fall!
Morgonbuss från Söderhamn till Stockholm var inte riktigt min grej. Äckliga fetton, stirriga gubbar och ungar som luktade spya gjorde inte min morgon till den bästa, men jag är glad över att jag lyckades sova i en timma!
Hur har jag haft det i Hälsingland då? Det har varit riktigt schysst däruppe! Har inte gjort speciellt mycket, men har i alla fall hunnit med långa promenader (både med och utan Arrak), tagit en hel del bilder och spelat kortspel med Magnhild och the family. Jag och Caroline tillbringade en eftermiddag inne i "stan" där vi fikade, kollade kläder och checkade läget, rent allmänt. Bilderna som jag tog under de dagarna då jag var uppe lägger jag upp imorgon, tror jag. Lämnade den där uppe, eftersom jag ansåg att kameran var lite onödig att bära med sig hem idag.
Ikväll kommer Mathilda hit och chillar galet med mig (: Ska bli kul, flickan har jag ju inte träffat sen i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0