Joggingpass # 4

Idag gick det helt åt helvete. Jag var pepp när jag skulle ut, jag sprang en bit, allting gick jättebra tills jag vek av från min gata och såg att ALLA lampor på vaddennuhetervägen var släckta - jag såg ingenting. Till en början så tänkte jag, "Ja, men jag klarar det här! Jag lyser med min ipod, den hjälper lite iaf!" och det gjorde den, men sen tänkte jag, "Står det någon där borta, på vägen?" och då var det bara för mig att vända.
Jag sprang i princip samma väg, även fast det blev lite bullrigt i början. Höll nästan på att ge upp efter halva biten, sprang hur långsamt som helst (positivt med det - jag gick iaf inte). Kutade de sista tjugo meterna och nu sitter jag här. Nästa gång blir det andra bullar!
Distans: 2.95 Tid: 18.02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0