Kött fifan.

Inga mardrömmar inatt. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte jag vaknade en enda gång ens. Och nu är det fredag! Fan vad jag ska sova den här helgen. Hela lovet med dessutom! Herregud vad nice.
Hur ser planerna ut för idag(och resten av helgen)? Jo.. Skola, Mathilda, Sova. Kör på idolkväll hemma hos henne, börjar fan bli lite till en tradition, don't you think? Men det klagar jag inte på ett dugg. På lördag kommer farmor och farfar hit på middag, var så länge sen vi sågs sist, så det ska bli trevligt (: Söndag - (typ) no plans at all. Jag och Caroline ska på spinning, ett 75minuterspass! Känner mig redan taggad till tusen. Jag har också försökt kirra en joggingrunda uppe i Hälsinki och jag har funnit en! Lite kortare än min vanliga, men det ska bli skönt att komma ut lite där uppe med.
Lektioner idag: Geografi, matte, historia, LUNCH, svenska (vi ska sitta i biblioteket och nörda) och samhällskunskap. Hoppas den här skoldagen går fort....



Oh and btw, jag har uppdaterat min ipod som fan. 1,27gb mer musik. Tack till brodern min ;*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0