Learn to sing along to the music, to the music.

Kan någon ha blivit mer irriterad än vad jag blev när Reza inte ens var en av dem som behövde kämpa för sin plats i idol igår kväll? Jag blev så jävla förbannad. Hon sjöng "Don't stop me now" av Queen, och sure, när man ska köra en sån låt så kan det vara svårt att få till det på ett bra sätt, med tanke på att Freddie Mercury sjöng den som ingen annan. Men den här bruden, vad i helvete?! Hon kunde inte texten, man hörde knappt vad hon sjöng och jag vet inte vad. Nu kanske jag reagerar lite mer än andra eftersom Freddie är en av mina största idoler, men.. åh. Nej. Att Eddie och Nicklas var dem två, freaking unbelievable.
Jag och Mathilda slocknade direkt och vaknade av att hennes mami tappade grejer i köket klockan nio på morgonen, eller, jag gjorde det iaf. Gick upp tidigare än vad vi skulle och slog igång Törnrosa (kan man bli en större disneynörd än mig?). Fick skjuts till Bollmoraberg där jag tog bussen hemåt, mötte pappa och Lena på vägen hem och följde med dem till stan, nacka och hem igen. Kändes skönt att inte bara dra hem och slappa.
Nu har jag ätit en bit pizza och känner mig genast mycket bättre (mådde dåligt på bussen hem - näringsbrist? impossible). Farmor och farfar kommer hit vid fyratiden och klockan sju-halv åtta drar jag iväg till.. vem, om inte Felicia Hunnam? Barnvakt åt hennes little brother, plus att hon har massa godis och glass - nej, jag utnyttjar icke.
Boy in the striped pyjamas som gäller nu då!



Kommentarer
Postat av: Kjell Fogelkvist

Ja man kan bli större disney nörd bara att titta på mig ;D över 100gig disney filmer! Från dom allra kändaste till ens filmer du inte visste fanns ;D, var bara tvungen att vara lite bättre än dig ;) eller förlåt menade mycket :)

2009-10-24 @ 16:56:54
Postat av: S

Hahaha... fuck you. Du kommer aldrig vara bättre än mif

2009-10-24 @ 19:04:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0