Make me the happiest girl in the world.

Har alla dragit tillbaks klockan en timma? Även fast man inte riktigt lägger märke till det, så är det skönt att vinna 60 minuter på det hela. Hej vintertid!
Caroline vill att jag ska följa med henne och Cassy till stan idag för att lämna tillbaks ett par (skitsnygga) stövlar, men eftersom bussen går om lite mindre än 30 minuter från Strandallén och det enda jag gjort den här morgonen är att vakna och äta frukost så känner jag mig inte så pepp för att stressa sönder, nu när jag har lov. Därför har jag bestämt mig för att sitta här och bara ta det lugnt tills jag ska dra mig till Masten för att spinna! Senare på kvällen så ska jag och min käre vän Mathilda Skoog gå och se Zombieland, kan den här söndagen bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0