Nothing's gonna be alright but thank you anyways.

Pannkaksätande och Gossip-tittande med Felicia idag var pricken över i:et på en perfekt Onsdag!
Jag vaknade klockan 09.33 (en minut innan alarmet skulle ringa - nice!), slog på datorn och såg att min mattelärare var sjuk, men det visade sig att vi hade vikarie - bice. Slog en pling till Felli och väckte henne, dags för skola liks! Nej men chillade galet fram till klockan 12:16 då jag var tvungen att småkuta ner till Slummis (ibland älskar jag 816). Kände på mig redan då att det skulle bli en bra dag, älskar när jag får den känslan, en sån härlig känsla. Iaf! Skolan kom vi till tjugo minuter innan vi började, stötte på en hel del från klassen som hade bestämt sig för att skolka - way to go, 09spa! Det slutade med att vi var fem personer på matten - Jag, Felicia, Arvid, Emma och Evelina.
Felicia och jag drog till gullis efter lektionen för att ta bussen hem till henne. Planerna såg ut som så att vi skulle plugga samhällskunskap. Det gjorde vi i tjugo minuter, sen gick vi vidare till annat. Pannkaksgörandet gick åt helvete, Felli, i hate to say this, men du suger på att göra pannkakor <3 Men det gick bra ändå! Jag tog över vid spisen och de blev lovely. Bänkade oss framför tvn och glodde på Gossip och massa annat crap tills klockan blev 18:00 och hennes mami kom hem. Vi drog upp till hennes rum, skrattade arslena av oss, drog senare till bussen och tog Scooby med oss (för er som inte vet, vilket är i princip alla, så är Scooby Felicias alldeles för söta hund).
Kom hem, satte mig här, farmade lite, drog till centrum och köpte stuff med papi och nu sitter jag här igen. Snart ska jag plugga samhällskunskap, kör nog på lite spanska också. Blä.



Kommentarer
Postat av: Felicia

1. våran klass suger hest

2. VA? jag äger på att göra pannkisar :(((((

3. CHUCK BASS ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN! efter a...

4. Scooby dregglade på min hand när jag skulle pussa på honom:(

2009-10-21 @ 21:23:52
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

1. Det har du verkligen rätt i.

2. Hahahahaha, puss.

3. CHUCK BASS ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN!

2009-10-21 @ 22:14:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: S

1. Det har du verkligen rätt i.

2. Hahahahaha, puss.

3. CHUCK BASS ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN! Ingen a inte.

4. Hahahahahaha.. Sötis :D

2009-10-21 @ 22:15:21
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0