Shake my hips to the revolution, if I could be naive again.

Har ni sett Taken med Liam Neeson? Imorse var den andra gången jag såg den filmen och herrejisses vad bra den är! Så om du sitter här och inser att du faktiskt inte har sett den så säger jag det till dig nu - Se den! Jag, Carro och Cassy satt och moffade frukost till den imorse, bra start på en bra dag!
Vet inte riktigt varför jag sitter här och bloggar, igen. Men jag fick lust, och det är bra, eller hur? Lyssnar på Billie the Vision & the Dancers (mina nya favoriter?) och blir mobbad av Jacob.
Carro och jag bokade om spinningen. Det visade sig att det finns tre platser kvar på 75minuters-passet, alltså snodde vi två av dem tre platserna. Blir lite senare, och lite stressigt, men det löser sig. Hinner precis hem för att lämna grejer, fräscha till mig lite och sedan dra vidare till staden. Jag hoppas också att jag kommer kunna sova inatt och om jag känner mig själv rätt så.. kommer jag dampa en del. Men det löser sig. Det löser sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0