So of course I miss you and I miss you bad.


Jag kan också vara seriös

Bara så ni vet liksom. Men the Grudge-bilder är roliga att ta.
Snart ska jag till Mathilda! Tänkte bara att jag skulle smycka sönder min alldeles för överklassiga blogg lite, då kanske ni läsare blir glada, eller hur? Mina trogna, fellow:iga läsare. Puss på er
Snöade det imorse? Tydligen. Vaknade av att jag hade fått sju snö-sms, det var ganska random, men ändå en halvtrevlig start på morgonen. Synd att jag missade första snön dock. Inte för att jag anser att den räknas, det är Oktober fan. Inte okej.
Grabbarna bör komma hit och börja med utomhusbelysningen snart. Så ska de fixa mitt rum. Kanske blir det hur snikkt som helst innan höstlovet, eller vad säger ni?
♥ P0sp0sp0sssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0