Spinningpass # 3

Jag vet att jag inte har skrivit om tre spinningpass i den här bloggen, men eftersom jag har spunnit(?) tre gånger så tycker jag att det passar bra. Jag vet också att jag bloggade om det här igår, men glömde lägga in det i träning, och sen började jag babbla på om annat. Så det skulle inte passat in alls.
Erik var bra, musiken var bäst, gruppen var härlig, det kändes jättebra både innan, under och efter spinningen. Alla tjoade, vilket gjorde att det blev grym stämning. På söndag blir det spinning igen, ska se om jag orkar ge mig ut på en joggingrunda ikväll eller imorgon också. Vi får se.
Distans kan jag inte skriva här för jag har ingen aning om hur långt vi cyklade. Tid: 50 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0