Tired of all those lies in your freak show.

Mycket trevlig (och kort) skoldag. Som jag skrev i det senaste inlägg så försov jag mig, vilket gjorde att jag missade matten. Vi hade samhällskunskap och historia, sen var det lunch. Den enda lektionen vi hade efteråt var språk, ingen engelska, eftersom vi ska tenta av den. Därför bestämde vi (jag och Felicia) oss för att skippa sista lektionen och dra till Älta, äta och kolla på the Cave istället - som sög.
Odenplan var the main thing of the day - där vi skulle sola! 30 minuter körde jag på och självklart skulle jag bränna mig. 25 minuter hade räckt alltså, så det får det bli nästa gång. Inte heller ska jag sola imorgon, det vore lite painful för min hud. Hoppas rodnaden har försvunnit tills imorgon. I ansiktet iaf. För ja, vad händer imorgon? Jag och min kära vän Mathildilicious ska till Uppsala.
Nu blir det duscha! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0