You're everything I need and more.


Förberedelser inför Uppsala. Vi sminkade oss, skrattade, "pussades", tog massvis med kort och dampade allmänt mycket. Felicia följde ju med till Mathilda, vilket var hur kul som helst! När hon hade dragit gjorde vi oss i ordning ännu mer, lyssnade på dåliga låtar och hade det bara allmänt kul.
Vi tog bussen, tunnelbanan, tåget och bussen till Uppsala, hem till Marco to be exact. Där var det inte mycket folk inte, men det blev vad vi gjorde det till! Under kvällens gång började det komma en hel del peeps och jag hade inte tråkigt en enda sekund. Jag hann snacka en del med Puttrik (tack<3) och jag fick massvis med kramar. Mathilda ville tyvärr dra hem med sista tåget, och jag ville inte stanna kvar själv, så därför slutade det med att jag åkte med henne hem, vilket kanske var bäst. It will come times when we stay over night, she owes me.
Jag är hungrig. Mathilda sitter och skiter men så fort hon kommer ut ska jag tvinga henne att hjälpa mig att göra breakfast. Det var synd att vi inte tog med en kamera till Uppsala.
Puss på folket och tack för en grymt härlig kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: m

myyyyyyyyyyyyyyys

2009-10-04 @ 16:36:46
Postat av: S

hell yeeeeehhh

2009-10-04 @ 17:44:37
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0