Be my mirror, my soul and shield.

Hemma hos papi the chulo nurå! Efter skolan igår drog jag direkt hem till Mathilda, vi struntade i att leta efter en blå tröja och drog ut för att promenera direkt. Promenaden blev inte speciellt lång utan vi stannade upp i centrum, satte oss vid en bänk och drack Vitamin Care/Defence (jag älskar dem). Vi hann inte umgås så mycket och därför bestämde vi oss för att ses senare på kvällen. Där blev det också promenad, lite längre den här gången. Stannade upp vid fotbollsplanerna borta vid simhallen och pratade om allt möjligt.
Snart ska jag springa till bussen, jag och Carro ska ju vaccinera oss klockan åtta, sen ska vi hem till henne i Öringe och bara slappa tills jag börjar - 10:15. Tydligen börjar Carro när fotbollsmatcherna gör det, snacka om att jag är jealous.
Oh btw! Mathilda, jag är fett duktig. Taggade inte bort mig från en enda bild på facebook som Olivia hade lagt upp. Fyi så har jag en tendens att göra det, eftersom jag inte tycker om hur jag ser ut on pics. Men det här blir bra! Ska se när Linda får hem sin kamera också, när alla bilderna är upplagda kommer jag dessutom show:a dem här också. Hihihi

Kommentarer
Postat av: mattipatti

braaaaaaaaaaaaa!

2009-09-15 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0