But if you never try, you'll never know.

COLDPLAY, Coldplay, coldplay. Det känns som att jag håller på att "komma in" i en ny musiksmak. Idag har jag insett att jag älskar Billie the Vision & the Dancers, José González, Damien Rice, Elliott Smith och ja.. Coldplay. Är det bra eller dåligt? Jag hoppas på bra. Jag hoppas också att mamma fixar trådlöst internet snart så jag och Andreas kan vara busiga. Känner att jag behöver uppdatera min ipod, men bara lite.
Eftersom jag är lat så ska jag vara hemma ikväll. Mamma ska snart skjutsa hem mormor och då ska hon hyra film (jag får inte plats i bilen så hon åker dit och fixar allting själv, med mig i telefonen). Är jävligt(ursäkta att jag svär) sugen på en komedifilm. Kärlekskomedi, kanske? Får se vad videobutiken i Ektorp har att erbjuda. Ska också försöka komma i säng ganska tidigt så jag klarar av att gå upp tidigt imorgon. För första gången ska jag ge mig på en joggingtur innan frukosten - att hålla tummarna verkar som en bra idé. Sen ska jag på Mathildas basketmatch i Brandbergen och se när de spöar skiten ur bratsen från Lidingö och after that ska jag hem och kolla på Tropic Thunder med mami (på kvällen) och skratta åt Tom Cruise. Tack till Mathilda som introducerade mig för den underbara filmen.
cOlDpLaY

Kommentarer
Postat av: matti

hihih jag diggar att du är min personliga hejjarklack <33 och jag ska komma ihåg att ta med filmen. POS

2009-09-27 @ 04:02:47
Postat av: S

Yäy :D:D:D

Vi ses sen! ;*

2009-09-27 @ 14:56:07
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0