But the old me's dead and gone.

Älskar när man ska duscha här hemma och märker att allt varmvatten är slut. Det hände mig för ungefär fem minuter sedan, och det betyder att jag måste sitta här och vänta i kanske.. tjugo minuter på att det ska komma tillbaks. Då tänkte jag - kanske kan berätta om vad jag gjort hela eftermiddagen?
Pappa och Lena hade planer på att åka till IKEA och frågade om jag och Caroline ville följa med och, klart man inte bangar på det? Jag sprang upp, väckte Caroline och lyckades övertala henne att följa med. Vi köpte bara massa småprylar, men kollade på hyllor, fåtöljer, byråer, tavlor, bäddset, speglar, fredsliljor och massa annat. Eftersom vi ska fixa om i våra rum (slita bort min garderob och måla om/tapetsera om) så tänkte vi att vi inte köper något förrän allt det är klart. Vi svängde också förbi Bauhaus för att kolla tapeter/färger. I've found mine, and I love em'. Mathilda, jag tar med mig the samples hem till dig ikväll, så får du se vad jag har in mind. Vi sprang också runt i Skärholmens galleria och kollade på smycken/kläder medans de andra köpte saker på bolaget/apoteket.
Jag orkar fan inte vänta i tjugo minuter. Drar och duschar nu, får hoppas på det bästa, så håll en tumme ni med!
Nästa helg är det Uppsala med Fellilicious som gäller, åhåhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0