Cause I'm the one and only.

Huvudet värker inte lika mycket som jag var rädd för att det skulle göra. Sitter här, är varm och dricker vatten i mängder. Lyssnar även på Rap das Armas och pratade nyss med Mathilda i telefon. Bruden sitter och jobbar i fridhemsplan och ja, har det ganska tråkigt, tror jag. Jag, självaste Sandis, börjar klockan 13:20 med svenska och slutar klockan 14:25 eller hur det nu är. Vi ska inte heller ha en vanlig lektion, utan ska bara gå igenom diagnoserna som vi skrev förra veckan :D
Igår då? Ganska underlig och trevlig kväll! Jag och Caroline mötte Johanna, Marre och Elvira på buss nr 805 klockan 18:30 och fortsatte resan mot gullmarsplan, där vi bytte till tub mot slussen och massa hejhopp. Vi mötte också upp Evelina och Hanna.
När vi kom fram till tantolunden var det inte många där. Sam ekonomi:are satt vid ett bord och grillade/rökte vattenpipa - hur härligt som helst! Vi bar(!!!) dit en bänk och satte oss med folket, snackade, drack, åt, rökte, umgicks, ja, ni fattar dealen. Senare under kvällen började det komma folk från både Sam beteende och Natur livräddning. Att det regnade gjorde inte oss något, men det slutade ändå med att vi drog till Café 60 och mötte upp Julian. Där satt vi i två timmar med drottningthe och massa annat gott. Jag orkar inte ens berätta allt vi gjorde, för jag är för stressad för det - min buss går 12:21 och jag har inte sminkat mig.
Tack, alla, för en trevlig kväll! Jag lärde känna en hel del människor, vilket var hur sjysst som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0